Časté dotazy


Uvědomujeme si, že plné informování vás, našich zákazníků, tvoří základní předpoklad pro vaši spokojenost. Nejčastější dotazy, se kterými se na nás obracíte, jsme setřídili viz níže. Pokud nenajdete odpověď na váš dotaz, zavolejte nám nebo nám napište.


O únikových hrách

Další dotazy

1Kdy máme přijít na místo?

Čas rezervace určuje začátek samotné hry. Pro uvedení příběhu dispečerem, seznámení s pravidly hry a vyřízení administrativních úkonů je ideální, když příjdete 15 minut předem. Děkujeme za pochopení.

2Dá se u vás zaparkovat?

Parkování je možné, ale zejména v pracovních dnech značně omezené. Přeci jen se jedná o centrum Brna. Počítejte, prosím, s tím.

3Mohu vás někde sledovat, prohlížet fotografie nebo přijímat informace o aktuálním dění a dalších místnostech?

Budeme rádi, když nás budete sledovat na sociálních sítích jako je Instagram nebo Facebook, kde nás také můžete hodnotit, stejně jako na FourSquare.

4Jak aktivuji voucher?

Váš dárkový poukaz vezměte s sebou a předejte jej obsluze. Při online rezervaci jen zaškrtněte, že máte voucher. Číslo voucheru nikam nezadávejte.

5Můžu platit kartou?

Ano, v současné době přijímáme už i platbu kartou na místě.

6Jak zruším rezervaci?

Rušení rezervace řešte telefonicky na čísle +420 735 515 018 (9h-21h). Pokud hráč zruší svou účast méně než 24hodin před zahájením rezervované únikové hry a cenu za hru, nebo její poměrnou část zaplatil, QUEST GAMES s.r.o. je oprávněna hráči naúčtovat částku až do výše celkové ceny hry, jako sankční poplatek za zrušenou rezervaci a tuto částku si započíst vůči hráčem/účastníkem uhrazenému rezervačnímu poplatku/poměrné části.

 

Nenašli jste odpoveď?
Zanechte nám zprávu



    Na vaši zprávu se budeme snažit reagovat co nejdříve.