Tým Escape Game Pardubice, tvoří Martin Loužil, Šimon Tichý, Michal Rozsévač. Jsou to pohodoví, energetičtí a šikovní tvůrci, kteří v Pardubicích provozují svůj ESCAPE, kde aktuálně chystají svoji již třetí hru. U nás duplikovali svoji úspěšnou hru Válečné tajemství plk. Gronicha, která je postavena hlavně na selském rozumu a logice. Aktuálně řešíme duplikovaní i jejich druhé úspěšné únikové hry: Laboratoř šíleného vědce. Zkušenosti těchto tvůrců z Pardubic jsou už poměrně rozsáhlé, protože mají odehráno více jak 1000 her.
úspěšné hry
řešilo jejich hry
Náš tým tvoří celkem tři členové, dlouhodobí kamarádi, kteří se rádi pouští do nových věcí. Naším prvním projekt bylo vybudování Laser Game v Hradci Králové. Všichni tři ještě studujeme a jsme aktivní sportovci. Já jsem v posledním ročníku na pedagogické univerzitě v Hradci Králové, Michal se Šimonem studují na ČZU v Praze. Takhle asi ve zkratce, rozepsat se o našich aktivitách a zájmech by bylo nadlouho./blockquote>
První hru jsme postavili v prosinci roku 2015 a to právě Válečné tajemství důstojníka Gronicha. Tato místnost byla i v roce 2016 v časopise 21. Století Junior zařazena do sekce „Nejlepší únikovky v Česku“ a to vám udělá radost, když vám o tomto článku řekne zákazník, který jede 50km jen proto, aby si mohl zahrát vaši hru. Po velkém ohlasu a zájmu lidí na první místnost, jsme si řekli, že musíme postavit ještě něco dalšího. A tak chemií nepolíbení jsme se pustili do Laboratoře šíleného vědce Julia Wilbranda. Místnost rostla 4 měsíce a po dokončení jsme si řekli, že už nic stavět nebudeme, protože tolik úsilí, stresu a dohadování co jsme si u ní zažili, nás opravdu vyčerpalo. No a nyní? Už máme podepsanou novou smlouvu na třetí místnost a v hlavě nápady na další dvě.
My se držíme pravidla. Dvakrát měř a jednou řež. Opravdu dlouho přemýšlíme a konzultujeme, než něco provedeme. Jeden řekne nějaký nápad a další dva mu na něm hned najdou to negativní. Chybám se snažíme co nejvíce vyvarovat a když už nějaká nastane, tak se z toho nesmíme sesypat. Co se stalo, stalo se, už s tím nic neuděláme a jedeme dál. Říkáme si, lepší špatná zkušenost, než žádná.
Když stavíme novou únikovou hru, tak se ji snažíme posunout vždy o level výš. Zařadit tam nějaký nový faktor, se kterým jsme se ještě nikde nesetkali. Vymýšlet nové mechanismy, efekty a originální interaktivní úkoly.
Jelikož ještě studujeme, tak práci musíme kloubit se školou. Naštěstí to je už poslední rok. Abych pravdu řekl, tak typický den nemáme. Každý den je jiný. Většinou ale v dopoledních hodinách, když nejsme ve škole, se staráme o chod provozoven a odpoledne a večer vítáme zákazníky. Samozřejmě čas na zábavu si taky rádi uděláme, bez toho by to nešlo.
Vždy si vytvoříme hrubou kostru, jak by mohli úkoly vypadat a zbytek ladíme až na místě během stavění. Často přijdeme na to, že v praxi to jde udělat lépe a napadají nás i zajímavější věci. Často věci i zpětně předěláváme, protože s odstupem času se dostaví i lepší nápad.
Chceme, aby si zákazníci odnesli vždy příjemný zážitek, na který budou dlouho vzpomínat a vyprávět o něm svým kamarádům a to se nám snad zatím daří.
Máme za sebou dvě únikové hry – Válečné tajemství důstojníka Gronicha a Laboratoř šíleného vědce Julia Wilbranda. V současné době vymýšlíme novou hru, která bude mít hororové téma.
Přesné číslo nevíme, ale je to okolo tisíce skupin.
Hra se odehrává v období druhé světové války, konkrétně v roce 1943. Právě v tomto roce vchází do kanceláře hlídka pro odhalování nepřátel říše a odvádí důstojníka před vojenský soud. Proč důstojníka odvedli? To právě musíte zjistit. Máte na to pouhých 60 minut.